donderdag 14 maart 2013

Retro kleedje

Ik wou eens een retro kleedje maken voor mijn dochter en had een patroon voor een A lijntje. Dit heb ik dan aangepast tot dit resultaat.

Maar 'the making of' ging niet van een leien dakje...
Een kleedje met voering is net hetzelfde te maken als een keerbaar vestje. Maar ik was vergeten hoe en daarenboven vergeten de armsgaten dicht te naaien. Ik mocht dus de hele resem terug los maken.
Daarna netjes de randen overlocken maar dat vreet garen , gevolg garen op...
Zo heb ik ongeveer 3 bobijntjes garen verbruikt.

Maar het resultaat mag er zijn , denk ik er toch van.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten